fotografie · Můj život · Vizuální deník

Vizuální deník (10. 2. 2014)

Dnes o něco starší den. Je to můj úplně první vizuální deník, takže jsem si na něj dávala čas. Pořád tam vidím množství sérií, ale to si nechám, až budu mít snímků víc :)

Existují blogy, na kterých autoři nebo autorky píší své deníkové zápisky, své zážitky a historky. Dnes převážně fotí jídlo, hodnotí knihy nebo filosofují, ale možná je to jen tím, že takové blogy navštěvuji já. I zde, docela nově, naleznete Deník. Avšak vizuální. Pokud nechápete,  proč sem dávám takové fotky, proč jsou filmovým zrnem a jaký to má význam, pročtěte si k tomu povídání v nadkategorii: Vizuální deník.

Foceno kompaktním fotoaparátem Panasonic Lumix DMC-FS62, filmové zrno, bez ořezů, bez úprav, tedy čistý vizuální vjem mnou zvolenou technikou. Seřazeno časově od nejstarší.

2 thoughts on “Vizuální deník (10. 2. 2014)

  1. ahoj, z dnešnej stromosérie cítim nepokoj :( vnímam spojenie strom a bariéra-okrem dvojky :) i keď aj tam je plot, postava to posúva inde :)
    dvojka je u mňa dnes naj :) všetko dobré Ester !

    1. Ahoj Oktaviáne :) Nepokoj bys cítit měl, to je „správně“, nepokoj jsem cítila i já, je to přenesení mých pocitů. Děkuji za názor i zastavení :))

Co na srdci, to v prstech

