fotografie · Můj život · Vizuální deník

Vizuální deník (16. 2. 2014)

Existují blogy, na kterých autoři nebo autorky píší své deníkové zápisky, své zážitky a historky. Dnes převážně fotí jídlo, hodnotí knihy nebo filosofují, ale možná je to jen tím, že takové blogy navštěvuji já. I zde, docela nově, naleznete Deník. Avšak vizuální. Pokud nechápete,  proč sem dávám takové fotky, proč jsou filmovým zrnem a jaký to má význam, pročtěte si k tomu povídání v nadkategorii: Vizuální deník.

Foceno kompaktním fotoaparátem Panasonic Lumix DMC-FS62, filmové zrno, bez ořezů, ale tentokrát jsem u jedné fotky (Brno) narovnala rovinu, tedy čistý vizuální vjem mnou zvolenou technikou. Seřazeno časově od nejstarší.

Přidávám text z FB:

Dnes je perfektní den. Když píšu perfektní, tak tím myslím PERFEKTNÍ. Takových dnů jako je dnešek je málo (když to oprostíme o srdcervoucí události dne předešlého). Začne to banalitou zlevněných jablek a banánů v Intersparu (tip), poté jízdou vlakem a focením rukou, které mě těší doteď. Následuje kouzelná vyhlídka na řeku Oslavu v Náměšti, o které jsem neměla tušení. A to jen díky geocachingu. Odpoledne mé PRVNÍ autorské čtení, na kterém jsem dokonce vystupovala jako milá slečna a mohla zmínit našeho úžasného nakladatele, který seděl v publiku a usmíval se na mě :). Ve chvílích nejistoty udělat pauzu a podívat se na svého úžasného přítele, který mi odsouhlasil, že čtu dostatečně pomalu. Potlesk, úsměvy, pochvaly, to předčí i malý počet diváků. A to díky lidem, kteří působili tak ohromně mile, že mě to taky těší doteď. Ale to nekončí, já se omlouvám za takový nechutný výlev štěstíčkování, ale nepíšu sem o sobě často a kurňa, máte mě v přátelích, tak ať něco víte . Cesta domů s milým kytaristou a hovor o Pratchettovi. A doma získám krásnou pochvalu fotek, kontakt do Berlína, nabídku na čtení, které musíme zařídit v Berlíně (:D), fotku dortu upečeného podle receptu, který mám na stránkách, vidinu dvou až tří skvělých článků pro jádu, které bych tolik chtěla napsat …. Někdy se to povede. Přidávám pár fotek, jen takové vizuální bliky.

Cesta na vlakové nádraží:

Já a Libor na vlakovém nádraží směr autorské čtení:

Jedeme na mé první autorské čtení:

(kdo by řekl, že je Brno velké město…)

Na místě:

Přidávám z tohoto dne i pár dalších fotek zrcadlovkou Nikon D90, objektiv 50mm 1.8G

Na co narazíte díky geocachingu:

Těsně před autorským čtením:

 

Budu moc ráda za komentáře :)

2 thoughts on “Vizuální deník (16. 2. 2014)

  1. výborne poskladané -hromada pôsobivých momentov-po prečítaní textu som si to ozaj vychutnal :) veľa momentov oslovuje aj samostatne bez slov :) a ruky – hovoria … dobre ideš :)

Co na srdci, to v prstech

