Nezařazené

** Těstoviny s listovým špenátem a ořechy

Tento recept mám uložený ve wordu, což znamená, že jsem ho objevila u někoho na FB, kdo neměl web a nejspíš ani fotku jídla. Proto pokud víte, že jste autorem tohoto receptu, dejte mi vědět.

Opět levné, extra rychlé, jednoduché a snad zdravé :). I když o kombinaci surovin jsem tolik ještě nezjišťovala.

špagety-špenát

Suroviny: těstoviny (také lze použít špagety, nejlépe celozrnné), cibule, uzené tofu (ale může být cokoli, třeba tempeh), špenát listový (já použila mražený, ten se dá jen na chvíli rozmrazit na páře), olivový olej, tři stroužky česneku, podle chuti: vlašské ořechy, kešu, sezamová semínka, slunečnicová semínka; sůl

Postup: Nadrobno nakrájenou cibuli a česnek osmahneme dozlatova spolu s na kostičky nakrájeným tofu, přidáme ořechy a semínka, která jemně opražíme a osolíme, přidáme špenát. Pánev necháme na mírném ohni max 5 min, jinak špenát ztratí své důležité prvky. Během smažení si dáme vařit těstoviny v mírně osolené vodě.

Zítra zkusím s brokolicí (připravenou na páře) :)

2 thoughts on “** Těstoviny s listovým špenátem a ořechy

Co na srdci, to v prstech

