Divadlo

Sežereš sám sebe (Platonov)

Platonov se sežral, a to tím nejsyrovějším čechovovským způsobem. V nové hře HaDivadla získal prostor každý herec z ansáblu, kterého můžeme vidět na fotkách v chodbě, k tomu excelentní Slovenka Alexandra Palatínusová a Lukáš Černoch. Pokud s herci HaDivadla nemáte žádnou zkušenost, využijte této příležitosti. Nebýt diváků, kteří se uchechtávali i v místech, které bych chtěla prožít se vším tím naturalistickým citovým drásáním, nejspíš bych na konci plakala stejně jako Alexandra PalatínusováMartin Siničák. Příležitosti k humoru herci ale nikdy nezneužili, jako by to udělali v Mahenově divadle, naopak zachovali výraz. Herce většinou nevyjmenovávám, o to víc bych zde těžko vyzdvihovala ty nejlepší, protože všichni byli fantastičtí. Snad mimo již zmíněných bych vyzdvihla Jiří M. Valůška, který hrál dokonale Osipa.

HaDivadlo jsem si oblíbila právě pro profesionalitu herců, hloubku textu a projevu, režii hry a scénu. Pro atmosféru, kdy máte herce na dosah ruky a oni vás tak dokáží o to víc vtáhnout do děje. Cením si HaDivadla vlastně pro vše, pro co bych si divadla mohla cenit. Těžko se mi píše ráno po představení, abych vytvořila aspoň zdání objektivity, ale tady to asi není potřeba.

HaDivadlo mi včera prostě a jednoduše potvrdilo, že je nejlepším divadlem, které jsem zatím v Brně navštívila. Jeho herci mají mé velké uznání a sympatie.

stránky HaDivadla

(ps: docela poprvé jsem na jevišti viděla něčí penis. Prsa už jsem zažila, ale…)

Psáno z představení 9. 11. 2013

Co na srdci, to v prstech

