Brno · fotografie · kultura · People

Festival Natřikrát (Filigrán), 26. 10. 2013 a 28. 10. 2014

Na tento festival jsem se přifařila jako fotografka jen tak náhodou. S výsledky jsem ale kromě technické stránky spokojená, co vy na fotky říkáte? Líbí se vám, i když jste na akci třeba sami nebyli?

Jedná se i o můj první zážitek se scénickým tancem. Rok na to jsem fotila další akci Natřikrát, tanec jiného druhu.

Musím dopsat text programu z roku 2013, který na mě zpětně silně zapůsobil a je mi to celé jaksi líto, když Vlněnu nejspíš zbourají: Pohyb a zvuk v interakci bývalé textilní továrny, který nechceme zahlušit ani přebít, ale dát mu možnost znovu se nadechnout. S prostorem, kterému chceme věnovat ještě jednu příležitost k tomu, aby mohl prostřednictvím našich těl vyprávět svůj příběh. Protože možná už za chvíli bude jeho příběh vymazán a na čistém listu se začne psát příběh radikálně nový, bez respektu k paměti místa.

Foceno na zrcadlovku Nikon D90, objektiv 50mm

26. 10. 2013

28. 10. 2014

Co na srdci, to v prstech

