Brno · fotografie · kultura

Mikroměsto, 19. 10. 2013

Po dlouhé přednášce, jak máme být otevření novým zážitkům, i když bychom je měli prožívat sami, jsem vyrazila na Cejl na sérii čtení nazvané Mikroměsto. Na druhém čtení, kde jsem neviděla blikat foťáky, jsem se osmělila s nabídkou focení. To mi přivodilo sérii zklamání, které se doma u pc jen prohloubilo. A přesto jsem spokojená s fotkou Martina Slámy a s některými detaily. Celkově jsem ale nadšená z těch míst, na která se už asi nikdy nepodívám.

Celkově jsem byla na 4 místech, ale fotila jsem jen 3 čtení.

Co na srdci, to v prstech

