Nezařazené

Snídaně: Ovesné vločky

Chuť: 4/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 2/5

Sytost: 4/5

Pokud můžu nějaké jídlo doporučit k snídani, tak jsou to určitě ovesné vločky. Skvěle zasytí a dají se nakombinovat s mnoha a mnoha ingrediencemi. Zde mám pro vás nějaké typy, které mi chutnaly. Zatím jsem si nedělala vlastní ovesné vločky, ale ovesné vločky 4HIT od SEMIX se semínky. Zde jsou tedy mé kombinace (jogurt vždy bílý do 3%, ten dělá směs hustší a méně sladkou):

  • Ovesné vločky + mléko/jogurt + borůvky + med
  • Ovesné vločky + mléko/jogurt + rybíz (trošku kyselejší)
  • Ovesné vločky + mléko/jogurt + kiwi (to mi nechutnalo, kiwi se podle mě k vločkám nehodí)
  • Ovesné vločky + mléko/jogurt + banán (klasika, sladké, dobré)

Co na srdci, to v prstech

