Recepty

Cuketová buchta

Chuť: 4/5

Náročnost: 1/5

Peníze: 2/5

Sytost: 3/5

Suroviny : 200 g polohrubé mouky, 200 g moučkového cukru (můžete použít i nějaký sirup nebo med), 200 g nastrouhané cukety, 1/2 prášku do pečiva, 2 dl mléka (sójové, rýžové…), 5 lžic oleje

Cuketu zbavíme vnitřku s jádry a najemno nastrouháme. Smícháme všechny sypké suroviny, přidáme všechno ostatní, promícháme a nalijeme do vymazané a vysypané formy. Pečeme pomalu asi při 160°C kolem 45 minut.

Moje poznámky: 200g moučkového cukru je cca jeden hrnek. Dala jsem do bábovky tedy 0,5 hrnku moučkového cukru, 1 čtvrtinu hrnku agáve sirupu a abych to vyrovnala, tak 5 lžic mouky navíc. Můžete to tak taky zkusit ;). Cuketu jsem omylem nastrouhala i s jádry, ale ta během pečení ,,zmizí” ;), takže pokud se vám to taky stane, nezoufejte. A ta doba je podle trouby, já to pekla kolem hodiny, vždy to dřevěnou špejlkou otestujte – píchněte až ke dnu a pokud se na ní něco uchytí, ještě je to vevnitř syrové.

(c) Ilustrační fotky: S tímto jídlem jsem si hodně hrála, ale nevyfotila jsem nic samotného :D

Co na srdci, to v prstech

