Literatura

Jane Alexander: Detoxikační program

Detoxikační program, Jane Alexander

Pokud stejně jako já na jaře zvažujete, jestli byste neměli své tělo očistit detoxikací, tak tu pro vás mám knihu, kterou považuji za vhodnou. Na této stránce jsem četla, že autorka nemá své metody podložené vědecky, ale informace jsem prověřovala zdravým rozumem a myslím , že je to užitečná kniha pro měsíční nebo jen víkendovou detoxikaci. Jinou knihu, pravda, jsem ale nečetla.

Nejdřív nás autorka seznamuje s tím, co to vlastně toxiny jsou, jakým způsobem můžou zahlcovat naše tělo a v čem se nachází. Poté předkládá různé druhy cvičení, převážně jógu, dechová cvičení, vizualizaci atd., které mají napomoci uvolnění od stresu. Ty metody se mi moc líbí, akorát jsem asi moc akční na to, abych deset minut nic nedělala. Ale o tom to je.

Dále zde najdete různé recepty, které se mi taky zamlouvají, recepty na ovocné i zeleninové koktejly, co vám před detoxikací nesmí chybět ve spíži. Poté týden po týdnu velmi podrobně popisuje jednotlivé dny vaší detoxikace, což je moc fajn.

V knize toho najdete i víc. Já osobně ji můžu doporučit, o jejích výsledcích vás ale můžu zpravit později. Ještě dvě malé poznámky: žádné diety a detoxikace nejen jídlem, ale změnou celého prostředí, přístupu k tělu atd.

Je něco, co byste mi doporučili ohledně detoxikace? :)

One thought on “Jane Alexander: Detoxikační program

  1. Pingback: Naučné |

Co na srdci, to v prstech

