Divadlo

Divadlo Járy Cimrmana: Záskok

https://i0.wp.com/imagebox.cz.osobnosti.cz/film/divadlo-jary-cimrmana-zaskok/divadlo-jary-cimrmana-zaskok.jpg7. 2. byli v Divadle Bolka Polívky opět Cimrmani. Určitě si dokážete představit moje nadšení, když jsem ten den měla hodinu v šatně. Znamená to totiž, že uvidím herce ještě před představením, pokud zrovna nezkouší. Už jsem takhle potkala Zedníška, Paulovou, Langmajera, Polívku a další. Moc ráda bych si nechala ode všech něco podepsat, ale ještě jsem se neodvážila. Přesto jsem nadšená, že za námi Zdeněk Svěrák přišel před představením k šatně a povídal o zimě, který venku je :). Honem jsem si ho prohlížela, nenápadně, je to moc milý starší pán s pěknými paprskovitými vráskami kolem očí. Příště se snad odhodlám jít pro podpis k němu i ostatním.

Bylo samozřejmě zajímavé a trošku dojemné sledovat toto představení naživo. Je úžasné. O něm samotném více zde.

2 thoughts on “Divadlo Járy Cimrmana: Záskok

  1. Záskok je moje nejoblíbenější hra Járy Cimrmana! :)
    A co se týká těch podpisů, tak přinejmenším členové DJC jsou prý při podepisování milí a ochotní :-)

Co na srdci, to v prstech

