Filmy

Kdo chce zabít Jessii? (1966)

posterO tomto filmu jsem se dozvěděla na brněnské výstavě Signály z neznáma (mimochodem velmi povedená, dnes jsem viděla i stejnojmennou tlustou knihu). Velmi mě na tomto filmu zaujalo, že hlavní hrdinka mluví pomocí komixových bublin. Dozvěděla jsem se, že je to opodstatněné a ne jen takový zajímavý prvek. Příběh má hlavu a patu, zajímavé nápady, kdo se hrabe na naše starší české filmy?

Režisérem je Václav Vorlíček (natočil například seriál Křeček v noční košili :D). V hlavní roli Jindřicha Jiří Sovák, jeho ženu si zahrála Dana Medřická (mimochodem zajímavá postava), hlavné hrdinku Jessie Olga Schoberová. Zajímavý byl i Karel Effa, Juraj Višný a Vladimír Menšík.

Celkově téma snů mi je blízké :)

na csfd.cz

2 thoughts on “Kdo chce zabít Jessii? (1966)

Co na srdci, to v prstech

