Filmy

Black Mirror (Černé zrcadlo)

posterTak tento seriál mě ,,roztřískal“. Tři OPRAVDU povedené snímky, které vám zaberou jen tři hodiny, ale donutí vás se zamyslet.

První snímek se mi líbil asi nejvíc, skvěle odráží společnost – protože to je smysl tohoto seriálu, odrazit skutečnost, Černé zrcadlo. Ukazuje ji  ve své čiré podobě. K prvnímu dílu není co říct. Můžete se jen sami sebe ptát, k jaké skupině byste se zařadili. Ti, co se smějí, nebo ti, co si drží ruku na puse? Já snad k té druhé. Ale přišel mi tento díl ze všech tří nejreálnější – tak by se to stalo. O co se jedná? Není to spoiler, dozvíte se to hned na začátku – aby byla zachráněna princezna, musí na živo premiér souložit s prasetem. Smích? Přejde, nebo jste v první skupině. Chytne.

Druhý díl je z budoucnosti. Je to trošku stereotypní budoucnost a odráží naši touhu po slávě. A končí reálně, ano, jsme lidé a toto by udělal každý. Ostatní jde stranou.

Třetí díl mě opět odrovnal. Nejdřív jsem byla ráda, že neexistuje nic takového – přístroj v mozku, na který se nahrávají vzpomínky a můžeme si je tak přehrávat. Potom, že jsem ráda, že není Libor žárlivý. Hned nato jsem se trošku urazila, že prý se mi tento díl bude určitě líbit nejvíc – a proč? (nebudu spoilerovat) Potom jsem byla opět unešená z té myšlenky. Posledních pět vteřin jsem chtěla překliknout, ale nedalo mi to. Poslední vteřina mě rozbrečela. Sled emocí, téměř k nevíře.

Tento seriál vřele doporučuji, je kvalitní, vede k zamyšlení velmi schůdnou a kreativní cestou a má jen tři díly po jedné hodině.

na csfd.cz

Co na srdci, to v prstech

