Věci na zamyšlení

Musíte vidět…

Chtěla bych vás, Brňáky nebo okolojdoucí, upozornit na dvě zvláštnosti brněnské současnosti…

  1. Na Ústavním soudu je vystavena Charta 77 poskytnutá Pavlem Kohoutem. Poprvé vystavená. Paní, která tam provází, by mohla učit neverbální projev :) Skvělé… A je to dost silné, přestože je to pár lístečků a papírů…
  2. Za druhé jsou na Náměstí Svobody vystaveny fotky ze Sametové revoluce, které jsou srovnávány s revolucemi v jiných zemích, které probíhají dnes. Ty fotky jsou umělecky velice podařené, ale hlavně s popisky tak dojemné…
    Demonstranti šli na policii s růžemi, sedali si před ně, hlásali nenásilí, aby je oni následne surově zbili…
4 thoughts on “Musíte vidět…

  1. hele, omlouvám se, že jsem tu tak dlouho nebyla… víš, já si vymazala historii tady na internetu, abych neměla tak přecpanej pc, no a jaksi jsem pak zkoušela tvůj web a zadávala špatně koncovku (prostě jsem wordpress nahradila jinou doménou). no ale pak jsem to našla a tak… jenže teď, když jsem k tobě chtěla tak před týdnem anebo už možná dvěma, tak mi naskakoval jenom tenhle špatnej link a já na to furt klikala a nic, tak jsem si myslela, že je nějaká chyba, žes zrušila web nebo tak… gabče jsem psala a ta, že jí to funguje. vouilá :D jsem tu… :D takže promiň za mou nepřítomnost a omlouvám se, že ti takovouhle pitominu píšu k tak závažnému článku;)

  2. Jojo to na Svoboďáku sem viděla. Chodily sme kolem teho s děckama před tou demonstrací a pak minulej týden s kamarádkou když sme byly ve městě.

Co na srdci, to v prstech

