Filmy

Směska krátkometrážních snímků

Pokropený kropič (Arroseur arrosé, L‘)

To je jeden z prvních snímků, které kdy vidělo lidské oko (někde bylo první, ale nevím kde). Trvá minutu, dá se najít na youtube.com, nebudu prozrazovat, O ČEM to je :P :) … ale je pěkné vědět, jaké veselí to způsobilo u společnosti, když si vezmete, že nic takového nikdy neviděli! :)

na CSFD.cz

Arrivée d’un train à la Ciotat, L‘

Jeden z prvních snímků kinematografie, který vyvolal mezi lidmi obrovské pozdvižení. Utíkali ze sedaček, protože se báli, že na ně vlak vyjede z plátna :)

na CSFD.cz

Scared Shrekless (2010)

Jeden z opravdu podařených shrekovských krátkých filmů, ve kterém najdeme odkazy na horory jako Psycho nebo Vymítač ďábla a také na první díl Shreka (hrůzostrašný hrad zemřelého lorda F., dřevěné postavičky Vítá vás Důlok, které jsou jako zombie, parádička). Postavičky se vsadí se Shrekem o to, kdo bude dřív vyděšenější při vyprávění děsivých historek. Začíná perníček s takovou perníkovskou zombie apokalypsou, poté Kocour, kterému skáče do řeči Oslík, takže vypráví oba a různě si příběh upravují. Poté vypráví Shrek.

Pěkných dvacet minut, lepší než celý čtvrtý díl.

Na csfd.cz

Dá se najít na youtube.com

obrSight (2012) – Zrak

Tento snímek je sci-fi a jak možná víte, to je přesně můj šálek kávy. Snad nejen proto, ale i z objektuvního hlediska se mi tento snímek moc líbil. Na videacesky.cz píší:  V tomto kraťasu bude hrát hlavní roli zrakový implantát, který není také vůbec k zahození. Záleží jen na tom, jak ho použijete… Na tento snímek se můžete podívat zde.

The End (2012) – Konec

Tento snímek je o muži, který se snaží zabít, ale stále se mu to nedaří. Podle mě je myšlenka natolik ohraná, až to bolí. Provedení se mi taky moc nelíbilo a konec už vůbec ne. Takže… Nedoporučuji. Podívat se na snímek můžete zde.

Scrat’s Continental Crack-Up: Part 2

Tento snímek je jen kraťas, trvá pár minut, ale veverka opět nezklamala. Místy se mi v kině zdálo, že je to až moc přizpůsobené 3D promítání, ale nevadí. 5* nedám, tak 4, protože je to prostě Scrat, ne? :) A tentokrát způsobí kvůli svému žaludu (ne, není to dvojsmysl :D) rozpad do té doby jednolátého kontinentu.

na csfd.cz

Pixels

Skvělé video, kdy si zavzpomínáte i na staré hry typu tetris :D Citace: New York napaden 8-bitovými stvořeními. Pár minut a otevřená pusa :)

na csfd.czna youtube.com

Killing Joke je, údajně, hold hororům 70. let, ale nebojte se, dá se to přežít i se suchými kalhoty. Po technické a kompoziční stránce opravdu vydařené a vyvážené. Prostředí je fascinující, dobrá práce s barvami – červné šaty a balónek, také kostým klauna. Právě kvůli tomu prostředí je ale celý snímek nevěruhodný, příliš umělý. Může být sice technicky perfektní, může to být záměr, ale kde není příběh, tam pro mě nejsou ani sympatie. A ten tu tedy není. Na konec jsem si pro sebe jako útěchu vymyslela, že ta dívka si to vše jen představovala, šla na to místo, chodila tam atd., aniž by tam nějaký klaun byl – prostá potřeba dramatu, strachu a nebezpečí. To nejspíš autoři snímkem nemysleli, ale kdyby ano, mělo by to pro mě i ten příběh. na csfd.cz

Clear Blue – příběh o plavčíkovi, který každý den vídá starou paní, která vydrží pod vodou přes tři minuty (přesně 3:33). Zaujme ho, a když zjistí, že pod vodou je z ní mladá dívka, je nám hned jasné, že to nebude realistický snímek. O těchto ,,lidech“ je mnoho snímků, tento je svojí scénou takový minimalistický.

88:88 mě nadchl. Snímek začíná tím, že nějaké dívce volá přítel a nejspíš psycholožka, která ji prosí, aby za ní přišla, že už u ní dlouho nebyla. My vidíme, jak připevňuje postel a zrcadlo k podlaze, váže uzly atd. Proč?
Tajemství.

SPOILER:

Večer se připoutá k posteli, oknem probleskne světlo a ona se začne vznášet. Vše se třese. Snaží se ji unést ufoni – zajímavé na tom je, že se jí to určitě už stalo, což je děsivé, nejspíš se to snažila někomu říct, ale nevěřili jí. Je téměř ticho, slyšíme její dech. Všechny nástrahy, které přes den nachystala, nám teď dávají smysl.

Notes on: Biology

Hravý snímek, nijak náročný pro pochopení, pobaví. O klukovi, který se nudí u biologie – jako bychom to neznali – a tak si začne kreslit postavičku slona. Ta ožije, prolétává mu sešitem, zažívá dobrodružství, vše ničí – a chlapec to vše musí samozřejmě kreslit a je zapálený, což my nevidíme. Vtipné.

Nani je snímek, který mě něčím chytl. O staré ženě, která je v nemocnici a nechce vycházet ven – dokud tam nepřijde vypomáhat chlapec, který by jinak musel do pasťáku za sprejování. A ukáže Nani sprej, který se pro ni stane vášní. Úsměvné, ale i smutné.

na csfd.cz

Secret Number

Snímek, který se snaží být možná více tajemný, než ve skutečnosti je. O neexistujícím čísle mezi 3 a 4, na které přišel matematik, který je v blázinci. Nutí člověka se zamyslet, ale co mu vlastně sdělí je, že nemá dostatek abstraktního myšlení na to, aby ho pochopil.

Na csfd.cz

Cedulky (Signs)

Skvělý snímek, tak…zajímavý, v dnešním kancelářovém světě je to něčím opravdové a skutečné… určitě se podívejte, má to jen 13 minut

na csfd.czke shlédnutí na youtube.com

Skateistan: To Live and Skate Kabul

Aspoň já nikdy neviděla pohled Afgánců na válku, už vůbec ne dětí, takže tento snímek je pro mě velkým přínosem a rozšířením obzorů…a jak někdo psal na csfd, dodá to člověku radost ze života, který má.

na csfd.cz / na youtube

Simpsons: The Longest Daycare

Tento krátkometrážní snímek je vysílaný v kinech před Dobou ledovou 4 a musím říct, že mě uchvátil. Nejdřív se mi to zdálo zdlouhavé a nevěděla jsem, co se z toho vyklube – nádherný konec! Tento seriál tedy nesleduju, ale v tomto kraťasu je veliká krása a nevinnost :))

na csfd.cz

Vždy online (Online Now)

Tento krátkometrážní snímek jsem viděla na videacesky.cz, takže si ho tam můžete najít taky. Líbil se mi, ale jen na 3*. Natočený je pěkně, příklady, jak jsou lidé pohlcení FB, Twitterem a celkově internetem víc než skutečným světem a skutečnými lidmi jsou dobré a pravdivé. Za zhlédnutí stojí ;)

na csfd.cz

The Wise Little Hen

Vtipný, typicky americký a ryze účelový krátkometrážní snímek. O slepičce, která prosila o pomoc při pěstování a sklízení kukuřice prasátko a kačera, oba dělali, že jsou nemocní – a tak nakonec nic nedostali. Kdo nedělá, může se kopat do zadku, doslova. K tomu kuřátka s botičkama a pěkná hudba a je vystaraný.

Ke zhlédnutí zde.

na csfd.cz

Vezmi si mě (Marry Me)

Krátkometrážné snímek, který je svojí roztomilostí a hereckým umem malé herečky moc pěkný, ale jinak se mi obsahově nezdá až tak plný :)

na csfd.czke shlédnutí na youtube.com

Džentlmenský duel (Gentleman’s Duel, A)

Tento snímek se mi moc líbil :D Prostě si představte duel o dívku, ale v těle robotů… ale ve staré době :) Velice vtipné.

na csfd.cz

Rukojmí (Hostage)

Tento snímek je opravdu vtipný… :) Spíš taky originální. Nemá na jiné snímky, ale pobavil.

na csfd.cz

Řidič vysokozdvižného vozíku Klaus – první pracovní den (Staplerfahrer Klaus – Der erste Arbeitstag)

Nejmorbidnější kraťas, který jsem viděla! Ale způsobem, který je vtipný, tedy černý humor. Co vše se může stát při řízení vysokozdvižného vozíku.

na csfd.cz

 Kačer na zbláznění (Duck Amuck)

Dokonalý šestiminutový snímek, který nám řekne mnohé o tvorbě animovaného filmu. Vidíme zde, že animátor vždy stojí za kamerou a to on určuje, co se na obrázku objeví. Kačer se zde snaží stále dokola přizpůsobovat svému prostředí, které je nedokreslené, potom dokonce zcela bílé. Snaží se zapojit do příběhu, ale přestože je hlavní protagonista, je z něj stále vystrkován. Vidíme zde také přechod z jednoho políčka na druhý nebo situaci, kdy se na postavu celé políčko snímku zhroutí. Dalším zajímavým úkazem je doklad o tom, že zvuk vzniká vždy mimo film u animovaných snímků. Kytara kačera vydává zvuky osla nebo je docela vypnutá zvuk a kačer si o něm sám musí říkat.

Pointa je dokonalá :).

na csfd.cz

Šťastný den (Your Lucky Day)

Tento snímek je opravdu dobrý, líbí se mi pozice, do které v něm dali toho policistu, což bývá často realita (podle mě)… celé je to prostoupené něčím, co vás dorazí.

na csfd.cz

Věříme v Boha (In God We Trust)

Tento film se mi líbil, takový pro pobavení :) Co rozhoduje o tom, jestli půjdete do Pekla nebo Nebe a kdo o tom rozhoduje :)

na csfd.cz

Život a smrt jedné dýně (Life and Death of a Pumpkin, The)

Ále, ne moc originální, dobrý je snad ten scénář, ale jinak… Pocity dýně, která je kuchána za živa, aby si z ní udělali Haloowenskou ozdobu.

na csfd.cz

Ruby Rocket, Private Detective

Na tento snímek jsem se dívala stěží, i když má tři minuty a dala jsem mu stěží 1 hvězdičku.

na csfd.cz

Kung Fu Panda: Secrets of the Furious Five (Tajemství zuřivé pětky) – Snímek s myšlenkami, které byli tisíckrát zpracovány, akorát tady jsou aplikovány na postavy z Kung-fu pandy, což ale není až tak špatné. Animace docela dobrá. Takový průměrný snímek. 76 % na csfd.cz.

Norman McLaren

Dots – Tento snímek mi například nic nedal. Chápu ten experiment, McLaren vytvořil obraz i zvukovou stopu přímo na páse, což bylo v roce 1940 jistě inovativní, dnes už je víc umělců, kteří touto metodou natočilo i delší filmy. Ale význam? Tečky… Je to kratičké, kolem dvou minut. Na csfd.cz, na youtube.com

Robert Breer

Blazes – rok 1961, geometrické obrazce, jistá synchronizace s hudební složkou, ale opět nic, co by mě uchvátilo. Na csfd.cz, na youtube.com

69 – V tomto krátkém snímku už se dá nalézt víc informací. Výstražná siréna, kterou doprovází přesný pohyb geometrických obrazců, přibývají nové a nové. Natočeno 1968, takže číslo 69 může evokovat dojem, že se umělec snažil vyjádřit svoji představu o nadcházejícím roku… Na csfd.cz, na youtube.com

Fuji – poměrně uznávaný snímek o muži, který jede vlakem a vše kolem něj se mění v kreslenou animaci. Jak píše jeden uživatel na csfd.cz, Breera to napadlo asi během jízdy vlakem, když se nudil. Je ale zajímavé si to zkusit i v normálním životě :). Na csfd.cz, na ubo.com

A Man and His Dog Out for Air – aneb jak z ničeho může být něco. A vlastně vše. Tento snímek se mi líbil :). Zhlédnout můžete na ubu.com

Recreation – sled různých fotek. Přílišný dojem ve mně snímek nevyvolal. Zhlédnout můžete na ubu.com

Replay

Tento snímek je sci-fi, s tou představou, která je docela reálná. A je krásný a smutný.

na csfd.cz

Náš čas vypršel (Our Time Is Up)

Tento snímek mi přišel vtipný v problémech, které mají pacienti hlavního hrdiny, ale jinak mi to nic nedalo.

na csfd.cz

Man Who Walked Between the Towers (Muž, který chodil mezi mrakodrapy)

Tak tento snímek mi moc neřekl, ale obdivuji toho muže, prý je to podle skutečnosti.

na csfd.cz

Potomci (Descendants)

Tento snímek má zajímavý námět, ale nějak mi nesedl.

na csfd.cz

Harvie Krumpet

Tento film je podobný jako Mary a Max, ale narozdíl od toho filmu mě tolik nenadchnul.

na csfd.cz

Řádky o válce (Article of war)

Tento snímek má úžasnou hudbu a celkově se mi moc líbil, přestože podle mě nepřišel až na tak velké poznání, ale moc pěkné :)

na csfd.cz

Sen o klaunovi (Red´s dream)

Od Pixaru, docela dobré, ale ne tak, jak jsem od nich zvyklá. Dojemné, ale dějově prázdné.

na csfd.cz

Kiwi!

Toto je studentký film, který se mi líbí svým nápadem. Provedením až tak ne. A jasný konec je krutýý… ale dobré :)

na csfd.cz

Super Rhino

Krátký film z oblastni Bolta :) Líbilo se mi, vystupuje tam ten křeček :)

na csfd.cz

Vincent

Burtona až tak nesleduju, ale tento krátkometrážní snímek se mi líbil. Ztělesňuje veškeré představy fantazie malého kluka ve své nejhrůznější podobě i důsledcích.

na csfd.cz

Toy Story: Command Center

Tento kraťas k Toy Story není nejhorší, ale moc se mi nelíbil.

na csfd.cz

Šmoukoleda (Smurfs: A Christmas Carol, The)

Na tomto kraťasu se mi fakt líbí, že to přešlo z animovanýho do kreslenýho. Je to vlastně celé jako Vánoční koleda, což tam krásně sedělo na Mrzouta, ale přesto mi to přijde jako moc velké plagiátorství :)

na csfd.cz

Logorama

Na tento snímek se musím určitě ještě podívat. Je animovaný a skvělý, budovy a postavy tam jsou všechny jako loga firem, které známe. Záporák je tam klaun z McDonalda, policajti Michelini… Fakt super :) Na youtube jsou ukázky

na csfd.cz ke shlédnutí česky

Arka

Tento snímek se mi nelíbil. Je hodnocený dobře, ale nevidím v něm nic originálního a ani animace pěkné.

na csfd.cz

Vzácné zboží (Rare exports)

Tento snímek se mi zdál podivný, ale je… velice zvláštní a i přes mírně drastické scény směšný. Jedná se o zkrocení a vychovávání dědů Mrázů z Laponska… ve 2 je i manuál, jak takového dědu Mráze naštvat a jak se s tím vypořádat… Podívala bych se, být vámi :)

jednička, dvojka na csfd.cz

Morgan M. Morgansen’s Date with Destiny

Morgan and Destiny’s Eleventeenth Date: The Zeppelin Zoo

Tyto snímky se mi líbily, nevím, jestli obsahem děje, ale je zde využito především originálních kulis a hraní si s jazykem. Asi jak na 60 let Kofoly byl ten Láskobil apod., tak tady si hrají s každým slovem a různě ho pozměňují, což je úsměvné :)

výš jsou odkazy na csfd.cz

Vesmírná samota (Space Alone)

Tento snímek je poměrně špatně hodnocen, ale mně přišel velice dojemný a nápaditý. Sci-fi, kreslený a kraťoučký.

na csfd.cz

Dejte sbohem zvyklostem (Goodbye to the Normals)

Tento snímek je jasný v tom, co chce říct, když máte potřebné informace, ale přesto mě nadchnul jen napůl.

na csfd.cz

Svině (Bitch)

Tento snímek mi přijde spíš jak nějaký vtip, než jako krátkometrážní snímek. Nebo jen taková perlička na youtube.com, jestli mě chápete.

na csfd.cz

Call of Duty: Operation Kingfish

U tohoto kraťase jsem zcela nepochopila konec, ale jinak se mi líbil. Natočené dramaticky a dojemně.

na csfd.cz

Imaginární život (Imaginary Life, An)

Takový příběh vymyšlených kamarádů, které vymyslely malé děti a už z nich vyrostli…

na csfd.cz

Inside

Snímek je zajímavý, pointa je překvapivá, hraje tam herec z Odpočívej v pokoji, ale pecka to pro mě moc nebyla…

na csfd.cz

Tell It to the Fishes

Tento snímek je o mužích, kteří uvíznou v přílivu s nohama v betonové kostce. Zajímavé, ale nepřišlo mi to tak hlubokomyslné, jak by mohlo být.

na csfd.cz

Tak tento snímek je dost drsný… Srandičky, srandičky.

na csfd.cz

Láska až za hrob (Luv deluxe)

Tento snímek ukazuje smrt jednoho mladíka, která nastane, i kdyby se vydal jakoukoli cestou ve svém životě (násilně), docela zajímavé, ale až tak mě to nenadchlo. Takové zmatené docela.

na csfd.cz

 Človíček (Lille mand)

Tento snímek je úsměvný, je pěkné sdělovat životní pravdy o ženách skrz malého kluka :D

na csfd.cz

Meruňka (Apricot)

Tento snímek je moc pěkně natočený, já sama jsem od něj čekala něco trošku jiného, ale to, co jsem dostala nebylo horší, než ta představa :) Pěkné.

na csfd.cz

 Úžasňák! (Magnifique)

Představovala jsem si nějakou super pointu, že se nebude jednat o to, o co se jednalo, ale možná to samo o sobě byla pointa dostačující :) Takový průměrný úsměvný snímek.

na csfd.cz

 Nátěva (Visitas)

Je to docela vtipné – jak jedna žena přivítala svědky Jehovovy.

na csfd.cz

 Nemesis

Každý superhrdina musí mít svoji nemesis. Tento snímek je docela o ničem, ale ten konec je dobrý :)

na csfd.cz

 Internetový příběh (Internet Story)

Tento snímek jsem úplně nepochopila, proto mě asi moc nenadchnul.

na csfd.cz

The Butterfly Circus
(Cirkus motýl)

Tento snímek je jeden z nejlepších. Je nádherně natočený a vypráví krásný příběh o muži, který nemá nohy ani ruce. Navíc z prostředí cirkusu, což mě vždy zaujme.

Česky ke shlédnutína csfd.cz

George Lucas in Love
(Zamilovaný George Lucas)

Kdo neviděl Hvězdné války, nejspíš nepochopí. Jedná se o snímek, který vypráví (nejspíš fikce), jak přišel Lucas na své nápady.

na csfd.czke shlédnutí česky

Saga of Biorn, The
(Sága o Biornovi)

Snímek, který opravdu pobaví. Biorn je válečník, který chce umřít v boji, aby se dostal do svého vysněného vikingského nebe (Asgard?)… ale dopadne to zajímavě :)

na csfd.czčesky ke shlédnutí

Best Idea Ever

Toto není až tak povedený snímek, i když svoje Odpad! na csfd.cz si taky nezaslouží. O tom, jak by to dopadlo, kdyby Newton místo své teorie přemýšlel, jak udělá z jablka, co mu spadlo na hlavu, koláč a bude ho prodávat :) atd…

na csfd.czke shlénutí česky

Tong (studentský film)

Svojí pointou i vynálezy onoho vynálezce je to skvělá kraťas, ale animace se mi vůbec nelíbí… ani scénář není nijak duchaplný :) Ale pointa za to stojí.

na csfd.czke shlédnutí česky

Mytho Logique
(O lhářích a mýtech)

Tento kraťas mě moc nezaujal, stejně jako hodně z Francie. Ani animacemi, dějem, pointou… ne a ne :)

na csfd.czčesky ke shlédnutí

LAKOMÁ BARKA

Docela pěkná a humorná česká pohádka, která nemá poučení a nikoho události v ní se odehrávající nepoučí, ale je z pera Wericha, což je zaručení kvality :) Teda to cpaní do pytle je horor.

na csfd.cz

Le Syndrome du Timide
(Syndrom Nesmělého)

Moc pěkná kraťas o tom, proč nemůžeme a kdo může pochopit nesmělé :)

Na csfd.czke shlédnutí českyAlive in Joburg

(Život v Joburgu)

Od režiséra filmu District, což je vlastně rozšířený tento snímek. Vypadá to opravdu věruhodně, jak kdyby zde skutečně žili mimozemšťané… to jsem si všimla, že na to navazuje trošku True Blood v tom, že tam řeší upíry ve společnosti :)

na csfd.czke shlédnutí česky

https://i0.wp.com/www.videacesky.cz/autori/Brousitch/obrazky/zluty.JPG

Adicolor Yellow
(Žlutý)

Také od režiséra Districtu. Docela zajímavé, ale moc se mi tento kraťas nelíbil.

na csfd.czke shlédnutí česky

Scrat’s Continental Crack Up

Další vtipné video se Scratem. Toto je úvodní k Době ledové 4 a až tak se mi nelíbí, ale dejme tomu :) Mamka se u něj třeba mohla umlátit smíchy.

na csfd.cz

Burák a Bludička

Video film k Autům. Dobrý, líbil se mi :)

na csfd.cz

Happy Tree Friends: Mole in the City

Díl HTF, který se mi moc nelíbil. Není tak nechutný, jak jsem zvyklá :P

na csfd.cz

Mikeovo nové auto (Mike’s New Car)

Kraťas k Příšerkám s.r.o, který mě až tak nedostal. Jeden vtipný záběr a tečka.

na csfd.cz

Shrek in the Swamp Karaoke Dance Party

Závěrečné video 1. dílu, které je úžasné :D Ty písničky bych chtěla všechny mít!

na csfd.cz

Přemluv bábu

Toto video je dost slabé a dost si protiřečí asi ve snaze zironizovat myšlení důchodchů… české.

na csfd.cz

Dug’s Special Mission

Takový kousek před chvilkou, kdy chlapec našel toho psa v Up. Dobré, líbí se mi, i když bez shlédnuté filmu by mě to asi tak nenadchlo :)

na csfd.cz

No Time for Nuts

Toto je velmi povedený kraťas se Scratem, moc se mi líbí :)

na csfd.cz

Tangled Ever After

Kousek z pohádky Na vlásku, což by se mi určitě líbilo víc, kdybych viděla film. Ale je to pěkné a dost mě to k filmu láká :)

na csfd.cz

Cesta na Měsíc (Voyage dans la lune, Le)

Jeden z nejstarších filmů vůbec. Docela milý :) Určitě stojí za to ho vidět. Z roku 1902.

na csfd.cz

Sintel: Příběh draka (Sintel)

Konec naprosto ohromující. Celý příběh moc pěkný, určitě stojí za to vidět :)

na csfd.cz

Doba ledová: Mamutí Vánoce (Ice Age: A Mammoth Christmas)

Toto video už si tak nepamatuju, ale ohodnotila jsem ho 4 hvězdičkama… ano, už vím :) Docela pěkné, až tak moc originální sice ne, ale k Vánocům se určitě hodí :)

na csfd.cz

Gone Nutty

Docela vtipné video jako vše, kde se vyskytuje Scrat :)

na csfd.cz

Burn-E: Světlo galaxie

Video z Valliho, ale docela o ničem. Přesto jsem se v jedné části docela nasmála :D Doplňuje kousek z Valliho.

na csfd.cz

Mortys

Vtipný a animačně pěkný snímek z Francie :) Klidně se podívejte, nejlepší scéna je ve vesmíru :D Trvá pár minut :) O Smrti a jejím moderním synovi.

na csfd.cz

A Short Love Story In Stop Motion

Animace pěkné, představa holčičky také, ale na jiné snímky to nemá. Hlavně dějem. Krásně to však podkresluje hudba :)

na youtube.comna csfd.cz

Même les pigeons vont au paradis

Tento film se mi líbil tak napůl. V nápadu je poměrně dobrý, u jdné scény jsem se docela nasmála, animace pěkné… pointa ucházející. Ale není to docela ono :) Má to však pár minut, takže se můžete klidně podívat

na csfd.cz; ke shlédnutí

Black Hole, The

Snímek z VB, který se mi moc líbil :) Jakse muži vytiskl papír s černým kolem…černou dírou, kterou se dostane do trezoru, no jak mu to moc nevyjde :D Povedené.

na youtube.comna csfd.cz

Get Out

Tak tento snímek mě opravdu dostal. Pointa je TAK překvapující a silná (stejně jako celý film), že mi to vyrazilo dech :) A animace moc pěkné :)

na csfd.czke shlédnutí na y.

Lapsus

O jeptišce, která prošla černou stěnou a všechny její černé části zmizely.. a co se sní pak dělo? :D Docela dobré, ale dávám 3 vězdičky z 5 …

na csfd.czna youtube.com

 

Co na srdci, to v prstech

