Filmy

Krátkometrážní snímky The Hire

Tyto snímky točí vždy jiný režisér, takže jsou jinak točené (překvapivě), s jinou zajímavou tématikou a všechny propagující BMW :) K shlédnutí s českými titulky ZDE.

The Hire: Ticker

Tento snímek mě opravdu dostal, skvělé od začátku do konce a pointa dokonalá :)

na csfd.cz

The Hire: Beat the Devil

Tento snímek se mi líbil nápadem, ale režie mi rvala oči. Stálý pohyb, z jedné scény do druhé, efekt za efektem, to na mě bylo moc.

na csfd.cz

The Hire: The Follow

Tento snímek je moc pěkný, líbil se mi. Docela dojemný a poučný.

na csfd.cz

The Hire: Ambush

Tento snímek mě nenadchnul. Jeden z těch slabších.

na csfd.cz

The Hire: Star

Tento díl je s Madonnou, mám pocit že jsem ho někdy viděla. Jako výsměch dobrý, jinak…

na csfd.cz

Hire: Powder Keg, The

Docela dobré nahlédnutí na válku, válečného fotografa. Dobrý výkon herců. Zajímavý příběh.

na csfd.cz

Co na srdci, to v prstech

