Hlášky z knih

Hlášky z knihy Artemis Fowl a ztracený ostrov (Eoin Colfer)

….naprosto skvělé knihy, opravdu, sci-fi, inteligentní, promyšlené, humorné, tato kniha je tuším 5. díl (kdo nečetl ani jeden díl, asi nepochopí)

ze str. 296 –
,,Doufal jsem v pět čarodějů,“ stěžoval si Qwan.
,,Jeden čaroděj, jeden učeň, elfka, člověk a chrápající egomaniak, to není zrovna ideální sestava. Bude to celé trochu složitější.“
——
,,D´Arvit,“ zaklel. ,,Ten mladý má ale sílu. Už ho dlouho neudržím. Ještě dvě minutky a uškvaří nám mozky v hlavách. Jednou jsem to viděl. Z uší tekla vařící kapalina. Hrůza.“

ze str. 300 –
(to určitě pochopí jen ten, kdo to četl)
Tys byl socha? žasl Qweffor Čtu to dobře?

na str. 304-
Takže ty ses proměnil na sochu? to byl zase Qweffor, který se chtěl honem honem dozvědět, co se mezitím vlastně dělo.
Ale pro všechno na světě, zavrčel Qwan. Podívej se sám….

ze str. 308 –
(taky asi jen ti, co četli aspoň 1 knihu, kde vystupuje Sláma)
Doletěli na Zemi z Bezčasí:
,,Všechno je na svém místě. Díky bohům. Jenom teď mám lidské oko.“ (říkala Myrta)
,,Mohla jsi dopadnout mnohem hůř,“ připomněl jí Artemis. ,,Mohla jsi cestovat se Slámou.“

ze str. 317-
(Klusák a všichni čekali, než se Artemis a ostatní vrátí z Hybrasu)
(Klusák:) ,,Berou mě z toho křeče do ocasu, jak se pokouším tomu permoníkovi vysvětlovat kvantovou fyziku.“

ze str.318
Č.1 zavrtěl hlavou. ,,Jsem Číslo Jedna. Tím jménem mě označovali, protože jsem byl jiný; teď jsem díky němu jedinečný. Nemám ponětí, kde jsme, ani kam letíme, ale už teď se tady cítím víc doma, než kdykoliv předtím.“
Klusám obrátil oči v sloup. ,,Moment, já si podám kapesník. Já jsem myslel, že by démoni jste bojovní tvrďáci. A tenhle malý mluví jak z nějaké laciné romantické knížky.“
,,Ten malý, co ti může uškvařit mozek,“ připomněl mu Qwan.
,,Z nějaké laciné romantické knížky, které já shodou okolností miluju,“ couval pomalu Klusák.

ze str.312 (asi taky jen ti, co to četli)
Pro vysvětlenou: Opat je ten egomaniak, narcista atd…
Po několika letech a třech jednáních dokázali skřítkovští čarodějové přemístit Opatovo vědomí do nižší životní formy. Přesněji řečeno do morčete. Vlastní vědomí morčete si Opat podrobil. Čarodějové stážisté se často bavili tím, že morčeti do kotce házeli malé meče a popadali se za břicha, když se je zvířátko pokoušelo sebrat.

ze str. 120-
Artemis byl pořád trochu omámený. ,,No, jak to vypadá, je mi skoro osmnáct.“
,,Tak to pánbůh s námi. Artemis Fowl má volební právo.“ (Myrta)

Nevím odkud (možná to není přesně):
,,Sice jsem byl socha, ale vnímal sem, co se kolem mě děje. To byste nevěřili, kam všude můžou turisti nalepit žvýkačku!“ – to říkal Qwan.

Co na srdci, to v prstech

